ورود به سایت
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
0

لوگوی تاثیرگذار در سایت

چکیده این مطلب : انتشار :مهر ۱۸, ۱۳۹۷بدون دیدگاه

 

سلام و عرض ادب داریم خدمت تمامی کاربران عزیز وبسایت کسب و کار اینترنتی کابین وب ، خیلی خوشحالیم که یکبار دیگه با یک آموزش دیگه در خدمت شما عزیزان هستیم ، در این قسمت قصد داریم موضوع افزایش تعداد مشترک های خبرنامه رو با هم تجربه کنیم ، با ما همراه باشید تا در ادامه این موضوع رو با همدیگه مرور کنیم . لوگوی ...

سلام و عرض ادب داریم خدمت تمامی کاربران عزیز وبسایت کسب و کار اینترنتی کابین وب ، خیلی خوشحالیم که یکبار دیگه با یک آموزش دیگه در خدمت شما عزیزان هستیم ، در این قسمت قصد داریم موضوع افزایش تعداد مشترک های خبرنامه رو با هم تجربه کنیم ، با ما همراه باشید تا در ادامه این موضوع رو با همدیگه مرور کنیم .

لوگوی تاثیرگذار باید چه ویژگی هایی داشته باشد

طراحی لوگو تاثیر گذار چقدر اهمیت دارد ؟

لوگو چیست ؟ چه فایده ایی دارد ؟ لوگو تاثیر گذار چیست ؟ این سوال هاییست که شاید بیشتر افراد در مورد لوگو در ذهن خود داشته باشند ، در ادامه مقاله لوگوی تاثیرگذار باید چه ویژگی هایی داشته باشد به جواب سوال های خود خواهید رسید .

لوگو نماد کسب و کار و فعالیت شما میباشد ، شما را با لوگوی شما میشناسند ، به نحوی که هر جا لوگوی شما را هر شخصی مشاهده کند ، هر چه از شما در ذهنش باشد ، به طور مثال : زمینه کاری ، اطلاعات ، محصولات و از این قبیل موارد را به یاد خواهد آورد ، پس کسب و کار خود را با استفاده از لوگوی خاصی مطرح کنید تا هر موقع که دیده شد ، همه شما را به یاد بیاورند .

سعی کنید نوعی لوگوی خود را طراحی کنید که برایتان هدفمند باشد ، یادتان باشد که لوگو کسب و کار یا شرکت یا حتی سازمان شما را معرفی میکند ، ساخت یک لوگوی تاثیرگذار قابل اعتماد شوید ، یکی دیگر از ویژگی های لوگو این است که به فعالیت شما هویت میبخشد ، مطمئن باشید اگر کسب و کارتان لوگوی تاثیرگذار ی نداشته باشد ، لطمه بزرگی خواهید دید چون نبود لوگو کاملا احساس میشود .

آیا لوگوها هم تاریخ انقضا دارند ؟

خیر ، لوگویی که به زیبایی طراحی شده باشد ، نیاز به هیچ تعییراتی ندارد ، شرکت های بسیار زیادی هستند که با اینکه زمان بسیار زیادی از فعالیتشان میگذرد ، هنوز هم از همان لوگوی اولیه خود استفاده میکنند ، نیازی ندارند آن را تغییر دهند ، این لوگو چندین سال است که با دیدنش همه به یاد کسب و کار یا شرکت تولید کننده یا سازمان خاصشان می افتند ، پس نیازی ندارند لوگوی خود را تغییر دهند ، شما هم میتوانید با ساخت یک لوگوی تاثیرگذار ، خود را برای همیشه در نظر کاربران و افراد جامعه جای دهید ، شرکت های بزرگ را ببینید ، شرکت هایی مانند بنز بی ام و ، هیچگاه لوگوی آنها تغییر پیدا نکرده و نخواهد کرد ، چون همه این دو شرکت را با لوگو هایشان میشناسند .

لوگوی تاثیرگذار

لوگوی تاثیرگذار

این موضوع باعث میشود که یک حس ثبات و اعتماد از شرکت هایی که لوگوی تاثیرگذار و ثابتی دارند در دل خریداران و کلا جامعه به وجود آید ، نکته ی دیگری که وجود دارد این است که شما میتوانید لوگوی خود را تغییر دهید ، این مورد بستگی به کسب و کار شما دارد ، اگر لوگویی که طراحی کرده اید برایتان مناسب نمیباشد و نیاز به یک لوگوی تاثیرگذار تر دارید ، میتوانید لوگوی خود را تغییر دهید .
هستند شرکت های بزرگی که لوگوی خود را تغییر میدهند ، به عنوان مثال میتوانیم به اینستاگرام و حتی گوگل اشاره کنیم ، این شرکت های بسیار بزرگ چند بار لوگوی خود را تغییر داده اند نه به خاطر اینکه لوگوی تاثیرگذار ی نداشتند ف این موضوع به خاطر تنوع بوده است ، این شرکت ها با این تغییراتی که در لوگوی خود ایجاد کرده اند ، قصد دارند انعطاف پذیری خود را در مقابل UPDATE ها نشان دهند ، اما دوستان عزیز نکته ایی را در نظر داشته باشید که طرح اولیه آنها حفظ میشود و شما تغییرات جزئی احساس میکنید ، اما با دیدن آن گمراه نمیشوید یا واضح تر بگوییم ، احساس نمیکنید وبسایت دیگری را میبینید .
طراحی لوگوی تاثیرگذار

طراحی لوگوی تاثیرگذار

طراحی لوگوی تاثیرگذار

طراحی لوگوی تاثیرگذار

چه نوع طراحی لوگویی مناسب است ؟

طراحی لوگو را اصلا نمیتوان یک موضوع ساده در نظر گرفت ، این موضوع حوزه بسیار گسترده ایی دارد ، تا به امروز لوگوهای بسیار زیادی طراحی شده است ، هر کدام از انها به نحوی ساخته شده و تکنیک های خاصی در ان به کار گرفته شده است ، به طور کلی ۴ نوع تکنیک در طراحی لوگو وجود دارد :
  1. طراحی لوگوهای عکس دار یا آیکون ها
  2. طراحی لوگوهای متن دار یا تایپوگرافی
  3. طراحی  لوگو حرف نماد یا مونوگرام
  4. طراحی لوگوهای عکس و متن دار یا ترکیبی
هر کدام از این دسته بندی ها به نحوی در فعالیت های خاص مناسب است که در ادامه مقاله لوگوی تاثیرگذار باید چه ویژگی هایی داشته باشد آنها را برای شما دوستان عزیز وبسایت کسب و کار اینترنتی کابین وب توضیح خواهیم داد ، با ما همراه باشید .

طراحی لوگو های عکس دار

تصاویر همیشه در حافظه میمانند ، اگر طرحی داشته باشید که تصویر زیبایی داشته باشد ، دیگر نیازی به نوشته نخواهید داشت ، طرح ها گرافیکی نیز به خوبی در ذهن ما میمانند ، تعداد بسیار زیادی از این طرح ها را دیده اید ، مانند لوگوی twiter , android , apple  و لوگو های بسیار زیاد دیگری همانند همین لوگو ها ، اگر لوگویی که طراحی میکنید با دیدن آن کسب و کارتان تشخصی داده شود ، این لوگو مناسب میباشد ، اما هستند شرکت هایی که لوگوی آنها هیچ ارتباطی با کسب و کارشان ندارد و معنی خاصی نمیدهند اما لوگوی جذاب و زیبایی هستند و با دیدنشان به یاد آن شرکت می افتید .

راه های طراحی لوگو

راه های طراحی لوگو

لوگوی تاثیر گذار متنی

سلیقه اکثر مردم دنیا طرح های ساده ولی خاص میباشد ، میتوانید با یک متن زیبا و گرافیکی تاثیر بسیار خوبی بر ذهن مردم بگذارید ، شرکت های بزرگی از این روش استفاده کرده اند ، یاهو ، گوگل ، فیس بوک و دیگر شرکت هایی که در این زمینه کم نیستند ، این طرح ها خوانا و زیبا میباشد ، البته کمی با لوگوهای دیگر فرق دارند ، این روش طراحی لوگو برای کسب و کارهایی که برند هستند و این موضوع برایشان مهم است مورد استفاده قرار میگیرد .

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو حرف نماد ( مونوگرام )

این مدل لوگو ها با استفاده از حروف اول یا چند حرف از برند خود به صورت ترکیبی طراحی میشوند ، نمونه های بسیار زیادی از این نوع لوگو وجود دارد ،مانند : Skype ، Pinterest و LOUIS VUITTON ، این نوع از طراحی لوگو مواقعی استفاده میشود که نام برند کمی بزرگ باشد و نتوانیم آن را در لوگو جای دهیم .

لوگوی تاثیر گذار

لوگوی تاثیر گذار

طراحی لوگوهای عکس و متن دار ( ترکیبی )

این روش از طراحی لوگو برای برند هایی توصیه میشود که متن یا تصویر به تنهایی نمیتواند مفهوم کسب و کار را برساند ، با استفاده از این روش از طراحی لوگو  میتونیم یک نوع کسب و کارهای پرمعنا تری رو برای کاربران خودمون به نمایش بگذاریم که قابل فهم تر و در حقیقت پرمعنی تر باشند ،‌ شرکت های زیادی ازین نوع طراحی لوگو استفاده کرده اند مانند ،‌آمازون ، پوما ،‌و یا همراه اول خودمون …

ساخت لوگو حرفه ای

ساخت لوگو حرفه ای

انواع رنگ ها در لوگو  تاثیرگذار ؟

توجه وییه ای به رنگ ها در طراحی لوگوی خودتون داشته باشید ،‌ رنگ های لوگوی شما بهتر است تنها یک یا نهایت دو رنگ باشند ،‌و از رنگ های اضافه تر جلوگیری شود ،‌زیرا که هم جلوه لوگو رو از بین میبرد و هم برای مخاطب چیزی غیر حرفه ای به حساب خواهد آمد .

همچنین شایان ذکر است که وجود تنها یک رنگ به ذهن مخاطب پیغام هایی را ارسال خواهد کرد تا اونها بتونند لوگوی شما رو بهتر به خاطر بسپارند ،‌پس به عنوان مثال در صورتی که در سیستم خودتون از رنگ سبز استفاده کردید ،‌ همه جا از همین استفاده نمایید و رنگ های دیگری رو براش به کار نبرید ، اینطور میتونه حرفه ای تر به نظر بیاید ،‌علی الخصوص در صورتی که قصد دارید برای کسب و کار خودتون برند سازی بکنید بهتر است این عمل رو حتما رعایت کنید ،‌ همچنین در نظر داشته باشید که وجود طرح های بسیار زیاد میتونه حتی در طراحی سایت شما نیز تاثیر گذار باشه و طراحی سایت شما رو تحت تاثیر خودش قرار خواهد داد .

لوگوهای حرفه ای

طراحی یک لوگوی در حقیقت به منحصر بودن یک لوگو اشاره خواهد داشت ،‌منظور ما این است لوگوی شما تنها باید مخصوص و یاد آور سیستم کسب و کار شما باشد ،‌و از جایی این لوگو رو کژی نکرده باشید ،‌انواع لوگو های حرفه ای رو در کسب و کار های اینترنتی موفق ،‌بیلبورد ها یا نقاط دیگر دیده اید که بیانگر حس خوبی در شما خواهند بود و همچنین حرفه ای بودن لوگو به اعتبار کسب و کار نیز تاثیر مستقیم و مثبتی را خواهد داشت .

لوگو صدا

لوگوی صدا در حقیقت صدایی خواهد بود که توسط شما درست شده است ،‌که میتونید در انواع تیزر ها ،‌فایل های صوتی و …. خودتون از آنها استفاده نمایید ، این نوع صدا ها میتونه تاثیر بسیار مثبی رو در بینندگان شما به عمل بیاورد به نحوی که پس ازینکه آن صدا را میشوند نا خود آگاه به یاد شما خواهند بود ،‌به عنوان مثال گوشی های نوکیا یک صدای خاصی رو در اوایل حضور خودشون در این عرصه داشتند که پس از مدت هنوز اگر اون صدا رو ببینیم به یاد گوشی های نوکیا می افتیم ،‌ یا گوشی های کمپانی اپل که در حال حاضر تونسته به خوبی در ذهن مخاطبان باقی بمونه ، در بیان قدرت تاثیر صدا همین بس که میتونه چندین برابر بیشتر از حالت دیداری در افراد باقی بمونه و طبیعتا شما باید از آن و همچنین نماد های تصویری خودتون در ابتدای فیلم های خودتون استفاده بکنید .

خب کاربران عزیز کسب و کار اینترنتی کابین وب ، خیلی خوشحالیم که تونستیم یکبار دیگه در خدمت شما عزیزان باشیم ، امیدواریم که مقاله افزایش تعداد مشترک های خبرنامه برای شما مثمر ثمر واقع شده باشد ، و همچنین بتونیم با آموزشی دیگر کنار شما باشیم .

موفق ، شاد ، پیروز ، سرحال و سربلند باشید – کسب و کار اینترنتی کابین وب

این مطلب را در گوگل محبوب کنید
لینک های دانلود
توضیحات تکمیلی

نویسنده :

حجم فایل مورد نظر :200 مگابایت

پسورد فایل مورد نظر :betrina.com

برچسب‌ها
قوانین ارسال دیدگاه در سایت :

این قوانین در قسمت مدیریتی به سادگی قابلیت تغییر را دارند .

چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

بهمون نظر بدید

به جمع ما بپیوندید
تعداد کاربران 18 عضو